گجرات میں 6 افراد زندہ جل گئے: کیمیکل سے بھرے ٹرک اور کار میں تصادم کے باعث زبردست آگ بھڑک اٹھی، کار میں سوار تمام افراد جھلس کر ہلاک

گجرات کے موڈاسا ضلع کے عالم پور گاؤں کے قریب آج صبح ایک بڑا حادثہ پیش آیا۔ دو ٹرکوں اور کار کے درمیان تصادم ہوا جس کی وجہ سے تینوں گاڑیوں میں آگ لگ گئی۔ واقعے میں 6 افراد تینوں گاڑیوں کے اندر پھنس گئے اور زندہ جل گئے۔ گاڑیوں میں لگی آگ کافی دیر تک بجھائی نہ جا سکی۔ موصولہ اطلاعات کے مطابق ایک ٹرک کا کلینر، دوسرے ٹرک کا ڈرائیور اور کلینر اور کار میں سوار تین افراد کی موت ہو گئی ہے۔
موقع پر موجود کچھ لوگوں سے ملی معلومات کے مطابق دو ٹرک آپس میں ٹکرا گئے اور ایک کار بھی ان کی لپیٹ میں آگئی۔ ایک ٹرک کیمیکل سے بھرا ہوا تھا جس کی وجہ سے تینوں گاڑیوں میں آگ لگ گئی۔ آگ اتنی تیزی سے پھیلی کہ کسی کو سنبھلنے کا موقع نہیں ملا۔ فائر بریگیڈ نے موقع پر پہنچ کر آگ بجھانے کی کوشش کی تاہم تب تک 6 افراد ہلاک ہو چکے تھے۔
اس ہولناک حادثے کی وجہ سے موڈاسا ناڈیاڈ ہائی وے کو بند کر دیا گیا ہے۔ ہائی وے پر دونوں اطراف سے تقریباً 10 کلومیٹر طویل ٹریفک جام دیکھنے میں آیا۔ پولیس اور فائر بریگیڈ کی ٹیمیں موقع پر پہنچ کر صورتحال پر قابو پانے کی کوشش کر رہی ہیں۔
موقع پر موجود ایک آر ٹی او ملازم نے بتایا کہ ڈرائیور نے ٹرک سے چھلانگ لگا دی تھی۔ اس سے اس کی جان بچ گئی۔ تاہم وہ چھلانگ لگاتے ہوئے زخمی ہوگیا۔ جبکہ اس کے ٹرک کا کلینر ٹرک سے باہر نہ آ سکا اور موت کی آغوش میں چلا گیا۔ اس کے ساتھ ہی دوسرے ٹرک میں دو لاشیں ہیں جو ڈرائیور اور کلینر کی ہو سکتی ہیں۔

Latest Indian news

Popular Stories

error: Content is protected !!