موہن بھاگوت نے ایک موقع پر کانگریس کی تعریف کی۔ویڈیو دیکھیں

”آر اسی ایس کے سربراہ موہن بھاگوت نے ایک موقع پر کہا کہ ہمارے ملک کے لوگوں میں سیاسی ذہانت کم ہے۔ طاقت کس کے پاس ہے اس کی اہمیت سب کو معلوم ہے۔ ہمارے ملک کے لوگوں میں سیاسی بیداری ہونی چاہیے اور اسی لیے پورے ملک میں کانگریس کی شکل میں ایک بڑی تحریک اٹھی۔ بہت سے لوگوں نے یہ بھی سوچا کہ ایسے عظیم انسان پیدا ہوئے جن کی ترغیب آج بھی ہماری زندگیوں کو متاثر کرتی ہے اور اسی دھارے نے ملک کے اعلیٰ ترین عام آدمی کو آزادی کی راہ پر ڈالنے کا کام کیا۔ عظیم شراکت کسی کی آزادی کے حصول میں الجھی رہتی ہے“۔
سوشل میڈیا پر اخبار کے دو کٹنگ اور ویڈیو شیئر کرتے ہوئے یہ دعویٰ کیا جا رہا ہے کہ آر ایس ایس کے سرسنگھ چالک موہن بھاگوت نے لوک سبھا انتخابات کے درمیان کانگریس کی تعریف کی ہے۔
آر ایس ایس کے سربراہ موہن بھاگوت کی طرف سے لوک سبھا انتخابات کے درمیان کانگریس کی تعریف کے نام پر شیئر کیے جانے والے اس دعوے پربتایا جارہا ہے کہ آر ایس ایس کے سرسنگھ چالک موہن بھاگوت کی طرف سے لوک سبھا انتخابات کے دوران کانگریس کی تعریف کرنے کے نام پر جو دعویٰ کیا جا رہا ہے وہ گمراہ کن ہے۔ دراصل سنگھ کے سربراہ موہن بھاگوت نے سال 2018 میں یہ بیان دیا تھا۔

Latest Indian news

Popular Stories

error: Content is protected !!