ممبئی کے کسٹم حکام نے کرکٹر ہاردک پانڈیا سے 5 کروڑ روپے کی دو لگژری گھڑیاں ضبط کر لیں

رابعہ شیریں..

ممبئی کے کسٹمز ڈپارٹمنٹ نے کرکٹر ہاردک پانڈیا کی دبئی سے آمد پر اتوار کو ایئرپورٹ پر 5 کروڑ روپے کی دو کلائی گھڑیاں ضبط کر لیں، مبینہ طور پر گھڑیوں کے بل کی رسید نہ ہونے پر۔

ممبئی کسٹمز ڈپارٹمنٹ نے کہا، "محکمہ کسٹم نے کرکٹر ہاردک پانڈیا کی 5 کروڑ روپے کی کلائی کی دو گھڑیاں اتوار کی رات (14 نومبر) کو ضبط کیں جب وہ دبئی سے واپس آ رہے تھے۔ کرکٹر کے پاس گھڑیوں کے بل کی رسید نہیں تھی۔

پانڈیا دبئی سے واپس آ رہے تھے، انہیں سیمی فائنلسٹ پاکستان اور نیوزی لینڈ کے خلاف اپنے ابتدائی دو میچوں میں دو شکستوں کا سامنا کرنا پڑا، جس کی وجہ سے انہیں T20 ورلڈ کپ کے آخری چار میں جگہ حاصل کرنا پڑی۔

دریں اثنا، ہاردک پانڈیا نے ہوائی اڈے پر کیا ہوا اس کی وضاحت کرنے کے لیے ایک بیان جاری کرتے ہوئے کہا، ”15 نومبر بروز پیر کی صبح، دبئی سے اپنی آمد پر، اپنا سامان اٹھانے کے بعد، میں رضاکارانہ طور پر ممبئی کے کسٹم کاؤنٹر پر گیا تاکہ وہ خریدی گئی اشیاء کا اعلان کر سکے۔ میں اور مطلوبہ کسٹم ڈیوٹی ادا کرتا ہوں۔ ممبئی ہوائی اڈے پر کسٹم کے سامنے میرے اعلان کے بارے میں سوشل میڈیا پر غلط تاثرات گردش کر رہے ہیں، اور میں اس کے بارے میں وضاحت کرنا چاہتا ہوں کہ کیا ہوا،” انہوں نے کہا۔

قابل ذکر بات یہ ہے کہ ہاردک کے بھائی کرکٹر کرونل پانڈیا کو بھی ممبئی انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر نامعلوم سونا اور دیگر قیمتی اشیاء رکھنے کے شبہ میں روکا گیا تھا۔

Latest Indian news

Popular Stories

error: Content is protected !!