روس یوکرائن تنازعہ: کیف میں ایک اور ہندوستانی طالب علم کو گولی مار دی گئی، اسپتال میں داخل

روس یوکرائن تنازعہ: کیف میں ایک اور ہندوستانی طالب علم کو گولی مار دی گئی، اسپتال میں داخل

پولینڈ 4 مارچ (ANI): روس اور یوکرین کے درمیان جاری تنازعہ میں ایک ہندوستانی طالب علم کی جان سے ہاتھ دھو بیٹھنے کے چند دن بعد، یوکرین کے دارالحکومت میں ایک ہندوستانی طالب علم کو گولی لگنے کے بعد ہسپتال میں داخل کرایا گیا ہے۔
اے این آئی سے خصوصی بات کرتے ہوئے، شہری ہوا بازی کی وزارت (ایم او سی اے) کے وزیر مملکت (ایم او ایس) جنرل وی کے سنگھ نے جمعرات کو پولینڈ کے ریززو ہوائی اڈے پر معلومات کا انکشاف کیا۔
جنرل (ریٹائرڈ) سنگھ نے اے این آئی کو بتایا، ’’کیف کے ایک طالب علم کو گولی لگنے کی اطلاع ملی ہے اور اسے فوری طور پر کیف کے اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے۔‘‘
انہوں نے مزید کہا، "ہندوستانی سفارت خانے نے پہلے ترجیحی بنیادوں پر صاف کیا تھا کہ سب کو کیف چھوڑ دینا چاہیے۔ جنگ کی صورت میں بندوق کی گولی کسی کے مذہب اور قومیت کو نہیں دیکھتی”۔
یہ طلباء اس وقت جنگ زدہ ملک یوکرین سے فرار ہو کر پولینڈ کی سرحد تک پہنچنے کی کوشش کر رہے ہیں تاکہ وہ بھارت میں اپنی بحفاظت واپسی کر سکیں۔
چار مرکزی وزیر، ہردیپ سنگھ پوری، جیوترادتیہ ایم سندھیا، کرن رجیجو اور جنرل (ریٹائرڈ) وی کے سنگھ — یوکرین سے ملحقہ ممالک میں انخلاء کی کوششوں کی نگرانی کر رہے ہیں۔

Latest Indian news

Popular Stories

error: Content is protected !!